stress stress stress!

 Imorse var det stressigt eftersom jag och bebis skulle iväg på återbesök på mvc för min del. Jag kände mig lite nojig över att inte få plats på bussen med vagnen. Men jag hade turen på min sida! Så vi hann med tiden på mvc! Jag hade samma tur på vägen hem!. Bebis sov hela vägen fram & tillbaka så nu är han pigg och hungrig. Själv är jag lite trött, men vi sov faktiskt jätte bra inatt så är inte lika sliten som gårdagen.
Jag fick mig ett litet skratt på väg ner till bussen då jag såg ett lejon upphängd i trädet!
 
Inga rasistiska eller kränkande kommentarer accepteras! Kom ihåg att IP adressen sparas fast att ni är ANONYMA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0